Україна м. Київ

інформація про продавців
в категоріях і товарах

  • 0
  • Кошик порожній

часті запитання

Замовлення товару: Якщо на сайті біля товару стоїть позначка «очікується», чи можливий замовлення цього товару? Замовити можна. Але можна залишити заявку і Вам повідомлять про появу товару. Для цього натисніть на лінк «повідомити про наявність» і введіть e-mail, за яким Ви б хотіли, щоб ми Вас поінформували про появу цього товару.

Як я можу скасувати замовлення товару? Скасувати замовлення можна або в статусі замовлення на сайті, або зателефонувавши нам за телефонами, вказаними в розділі «Контакти».

Як отримати рахунок для безготівкової оплати? Існує кілька варіантів: при оформленні замовлення на сайті в варіантах оплати вибрати відповідний для Вас варіант оплати зателефонувати нам за телефонами, вказаними на сайті, і зробити замовлення менеджеру, вказавши, куди відправити рахунок для оплати.

Я не з Києва. Як я можу бути впевнений, що сплативши товар, я його отримаю? Коли Клієнт перераховує гроші на наш рахунок в банку згідно з виписаним рахунком-фактурою, у нас виникає боргове зобов'язання перед ним, яке погашається тільки після того, як Клієнт підпише накладну, привезену разом з товаром кур'єром. Тому, поки накладна не підписана, у Клієнта є можливість вплинути на компанію-продавця за допомогою суду або товариства захисту прав споживача. Клієнт користується послугами компанії-продавця на основі Закону України «Про захист прав споживача», а тому є повністю захищеним.

Чи можу я оплатити товар готівкою кур'єру при отриманні? Так можете. Зверніть увагу - оплата можливо тільки в гривнях.

Я живу в Запоріжжі (Донецьку, Харкові та т.п.). Як я можу отримати товар? На даний момент ми працюємо з перевізником "Нова Пошта". Замовлений товар можна отримати на одному зі складів компанії або ж можна замовити адресну доставку. В цьому випадку замовлення буде доставлено за вказаною адресою.

Отримання товару: В які міста здійснюється доставка товару? Товар доставляється в будь-який населений пункт України.

Що робити, якщо товар, який я замовив (оплатив), не було доставлено вчасно? Будьте спокійні. Існує безліч причин, за якими товар може затриматися в дорозі. В такому випадку просто зателефонуйте нам в офіс і уточніть, з якої причини таке сталося.

Якість обслуговування: Мене не влаштувала якість обслуговування. Кому я можу поскаржитися? Ви можете подати скаргу в телефонному режимі, зателефонувавши до нас офіс за телефонами, вказаними на сайті.

Якість товару: Які умови гарантійного обслуговування на товар, який я збираюся придбати? На всі товари, що продаються в магазині, поширюється гарантія виробника. Кожен товар супроводжується гарантійним талоном, в якому вказано точний термін гарантійного обслуговування. Всі товари нашого магазину супроводжуються підтримкою авторизованих сервісних центрів виробників.

Товар не працює. Що робити? Звернутися до авторизованого сервісного центру за допомогою. У разі відмови виконати ремонт або інших проблем, потрібно зв'язатися з нашим офісом.

Чи можу повернути або обміняти товар? Так, якщо дотримані всі умови гарантійного обслуговування (збережена упаковка і т.д.)

Я хочу повернути (обміняти) товар протягом 14 днів, але я живу не в Києві. Як я можу це зробити? Ви можете переслати товар до Києва тим же способом, яким отримували його (Нова пошта і т.д.). У разі, якщо дотримані всі умови гарантійного обслуговування (збережена упаковка і т.д.), ми обміняємо Ваш товар на інший або ж повернемо гроші.

наверх