Україна м. Київ

інформація про продавців
в категоріях і товарах

  • 0
  • Кошик порожній

Порядок обміну (повернення) товару належної якості встановлено ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів".

Обмін (повернення) товару належної якості можливий протягом 14 днів за дотримання таких вимог:

  • товар новий та не був у використанні;
  • збережено товарний вигляд та споживчі властивості товару (не пошкоджено упаковку, залишилися у незмінному вигляді всі ярлики, пломби, плівки, наклейки, інструкції, гарантійний талон, відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, у тому числі, не проводилося встановлення електролічильників);
  • збережено розрахунковий документ (квитанція, товарний чек), що підтверджує купівлю цього товару.

Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, покупець має право:

  1. Здійснити обмін товару при надходженні аналогічного товару у продаж, про що продавець повідомить покупця, який побажав обміняти товар.
  2. Придбати інший товар з асортименту, що є в наявності, з відповідним перерахунком вартості.
  3. Повернути товар та одержати кошти у розмірі вартості повернутого товару на день його продажу (гроші повертаються споживачеві не пізніше семи днів з дня повернення товару).

Для подання заявки на обмін або повернення товару звертайтесь за телефоном +38 (098) 158-80-88 або на поштову скриньку office@newwall.kiev.ua. Ваш лист також перейде до фахівця, який відповість на всі ваші запитання.

наверх