Україна м. Київ

інформація про продавців
в категоріях і товарах

  • 0
  • Кошик порожній

Дизайн і інтер'єр

Дизайн і інтер'єр
NewWall | 10.09.2018 17:14

Архитектура и дизайн

Яка не складна економічна ситуація на рубежі тисячоліть, все-таки рівень життя стрімко підвищується. Змінюється і її стиль. Якщо раніше людині було в багатьох випадках все одно, як виглядає його житло, то сьогодні все люди, навіть якщо їх матеріальні можливості відносно невеликі, прагнуть витримати інтер'єр в єдиній стилістиці, підпорядкувати його будь-якої ясною ідеї, внести елементи сучасного дизайну.

Сьогодні варіанти вибору провідної стилістичної ідеї численні - від строгого хай-тека до пишного бароко або класицизму, - що надає власнику можливість вибору, простір для фантазії і в підсумку - створення власної ванної та туалету як предмета особливої ​​гордості. Головне ж навіть не це, а задоволення, з яким ми перебуваємо після такого ремонту в приміщеннях, які відповідають нашим найпотаємнішим схильностям.

  В цілому можна сказати, що сьогоднішній економічний підйом і пов'язаний з ним будівельний бум вимагають від забудовників і виробників побутової та професійної техніки нових рішень, що дозволяють максимально підвищити комфортність як нового, так і вже існуючого житла. Дизайн інтер'єру є перш за все відображенням вигляду господаря оселі, тому перепланування або підбір аксесуарів набувають важливого значення в психологічному плані. Не секрет, що часто-густо постає питання перенесення ванни або туалету - без цього капітальний ремонт та перепланування квартири виявляється нереальним. Виявляється, що поруч з гостьової або дитячою кімнатою потрібно встановити хоча б душову кабіну або навіть повноцінний санвузол. Але ж принцип роботи звичайної каналізації побудований на тому, що вся брудна вода евакуюється самопливом, під дією сили тяжіння. Це означає, що для правильної роботи будь-якого сантехнічного приладу його зливний отвір слід розташовувати трохи вище входу в стояк. При цьому діаметр труб, особливо провідних від унітазу, повинен бути досить великим.

Стиль поза конкуренцією

Якщо згадати найвідоміші компанії на ринку, існуючі вже не перше десятиліття, то можна помітити, як трепетно ​​вони ставляться до свого фірмового стилю. Будь то американська "Coca Cola" або швейцарська "Nestle", кожна з цих корпорацій легко впізнавана і виділяється на тлі конкурентів, в тому числі завдяки неухильному дотриманню свого фірмового стилю.

Сьогодні недостатньо просто замовити візитки зі своїм логотипом, потрібно більше знаків і символів, за якими споживач ідентифікує саме вашу компанію серед сотень інших на ринку. І цілком логічним в зв'язку з цим стає те, що саме робочий простір компаній стає основним місцем, де в повній мірі видно її фірмовий стиль.

Перегородки - не виняток

Центральна складова багатьох сучасних робочих приміщень - це системи офісних перегородок. Одним з переваг їх використання, в тому числі, є можливість втілення фірмового стилю компанії. Перегородка складається з двох основних елементів: каркаса і панелей, які на нього кріпляться. Завдяки широкій різноманітності останніх (ДСП, МДФ, пластик, метал, скло і т.д.) можна підібрати різні варіанти фактур і квітів.

Останнім часом особливо популярні перегородки з великою площею скління, що дозволяють створити офіс в сучасному відкритому стилі. Не дивно, що в зв'язку з цим з'явилися і технології нанесення малюнків, перш за все, логотипів на скло. Як розповідають фахівці компанії "Астарта престиж", що спеціалізується на проектуванні та облаштуванні приміщень для офісів, основних способів сьогодні два: це використання плівки і піскоструминне напилення.

Плівка - це найбільш простий і швидкий спосіб: нанести її можна і за день, причому не тільки в заводських умовах, а й прямо в офісі. Особливо затребуваний цей метод, якщо площа скла велика: зображення спочатку наноситься на тонку прозору плівку, а потім на саме скло.

Однак піскоструминне напилення забезпечує більш довготривалий результат: на скло при певній температурі і тиску подаються крупинки піску, які вибивають частинки з його поверхні, утворюючи малюнок, які потім можна пофарбувати спеціальними мінеральними фарбами. Намальований таким чином логотип буде практично "вічним".

В середньому процес нанесення малюнка піскоструминним напиленням займає п'ять - сім робочих днів. Вибір квітів, як при плівковому методі, так і пескоструйном, дозволяє створити різні зображення нефотографіческого характеру.

Дані технології освоєні і найбільшими гравцями вітчизняного ринку. Так, згадана раніше компанія "Астарта престиж", пропонує своїм клієнтам нанесення логотипу чи іншого малюнка на прозорих ділянках каркасних і скляних перегородок і тим, і іншим способом.

Відзначимо, що є й інші методи нанесення зображення, зокрема, використання технології цифрового друку на жорстких матеріалах, наприклад, такий, як "INCA Digital".

Така цифрова технологія дозволяє наносити зображення на будь-яку жорстку поверхню товщиною до 40 мм з дозволом до 1200 dpi. Друк проводиться спеціальними фарбами, які гарантують збереження зображення в умовах навколишнього середовища без застосування додаткових захисних покриттів.

Вы узнаете офис из тысячи

Ви дізнаєтеся офіс з тисячі

Саме ця умова і не дозволяло раніше розташовувати сантехнічні прилади навіть у відносно невеликому віддаленні від колектора. По-перше, довгий трубопровід загрожує небезпекою засмічення, а по-друге, труби великого діаметру, що тягнуться по коридорах і кімнатах, зовсім не прикрашають інтер'єр. А що робити, якщо при переплануванні зливний отвір необхідно встановити нижче необхідного рівня?

Необхідність розробки власного фірмового стилю сьогодні усвідомили не тільки великі корпорації, а й середній, а також малий бізнес.

У вузькому розумінні, поки найбільш поширеному головним чином серед невеликих компаній, фірмовий стиль - це сукупність логотипу (фірмового знака), колірне і графічне оформлення ділових паперів, документації, сувенірної продукції. У широкому трактуванні, яка сьогодні починає використовуватися все частіше, такий стиль являє собою єдність підходів в оформленні для всіх видів реклами, одягу персоналу, офісу і т.д.

На останньому пункті варто зупинитися окремо. Як відомо, фірмовий стиль - це теж свого роду різновид реклами. Завдяки єдиним колірним рішенням і формам компанії прагнуть закріпитися у свідомості споживача, а без цього успішна конкуренція неможлива. Адже як сказав Джек Траут - один з найвідоміших американських маркетологів, "якщо вас немає в свідомості, вас немає на ринку".

В цьому відношенні використання фірмового стилю в інтер'єрі дає унікальну можливість не тільки згуртувати співробітників, але і впливати на споживачів. Адже інтер'єр - це тривимірний простір, який ще вид реклами може похвалитися такою властивістю?

Як правило, в фірмовому стилі можна виділити два типи елементів: обов'язкові та рекомендовані. Так, російська корпорація "Сибірське здоров'я", яка виробляє лікарські та косметологічні препарати, при оформленні робочого приміщення до обов'язкових елементів відносить колір, аксесуари, а також формотворчих елементи. Це означає, що в будь-якому офісі цієї компанії ви зустрінете синій, зелений, жовтий, білий і світло-сірий кольори. До формотворчим елементам корпорації, використовуваним в її логотипі, відносяться коло, пряма і квадрат. Як наслідок, малюнок сонця (коло з радіальними лініями) з'являється і в вітражних перегородках, і в малюнку підлоги, і в конфігурації стін-перегородок.

  З огляду на зростаючий рівень впливу фірмового стилю на споживача, компанії, що мають дилерів, часто проводять їх перевірки на повну відповідність всім корпоративним стандартам оформлення місць продаж.Рассмотрім основні елементи оформлення робочого приміщення в фірмовому стилі.

Ще одним ефектним способом позначити свій фірмовий стиль може бути використання стали вже невід'ємним атрибутом офісів жалюзі. А саме фото або композиційні жалюзі.

Різниця між ними - в технології виробництва: у випадку з фотожалюзі плівка з малюнком наклеюється на пластикові ламелі; композиційні жалюзі виготовляються на спеціально підібраною тканини. В процесі виробництва дана тканина піддається повноколірного забарвленням на молекулярному рівні.

Ось чому якість "картинки" на композиційних жалюзі на порядок вище: з часом вони не вигоряють на сонці, і довше зберігають яскраві кольори. При чому в місці нанесення малюнка не виникає помітного оці потовщення. Отже, одного разу завдавши, наприклад, свій логотип на такий матеріал, ви можете бути впевнені, що ця фірмова риса з часом не зникне.

Композиційні жалюзі можна мити із застосуванням всіх хімічних засобів, якість зображення від цього не постраждає.

В залежності від побажань замовника на такому типі жалюзі відтворюються малюнок практично будь-якої складності.

Є можливість забарвити в фірмові кольори і вікна, точніше їх рами. Наприклад, німецькі віконні системи "Gealan" пропонують на вибір близько 30 колірних відтінків профілю (від білого до яскраво-червоного або синього, а також "під дерево"). Можна навіть замовити виготовлення партії профілів спеціального кольору.

"Особа" офісу - це його меблі. Сьогодні не проблема замовити, наприклад, оббивку м'яких меблів з вишивкою фірмового логотипу будь-якого розміру.

З цікавих технологій в цій сфері відзначимо цифровий друк "GetaLit", що з'явилася в Німеччині, але вже широко розповсюдилася в Росії. Завдяки їй можна нанести індивідуальний малюнок на будь-який лист ламінату, а це, як відомо, один з найбільш популярних меблевих матеріалів.

Відображати фірмовий стиль в сучасному офісі може навіть стеля! Наприклад, італійські стелі "Сerutti ST" дають можливість наносити фарбу і художній розпис, на полотні можна робити друк на широкоформатних принтерах з високою роздільною здатністю.

Нещодавно після реконструкції в Києві було відкрито відділення "Укрсоцбанку". Основна деталь інтер'єрів всіх нових відділень, об'єднана спільною концепцією - це небесне склепіння, виконаний в корпоративних кольорах банку: багряному і золотом з вкрапленням точкових світильників по діаметру зводу.

Інші статті розділу «Архітектура та дизайн»

На даній сторінці будуть представлені статті та деякі описи пропонованих нами товарів, а також деякі теоретичні аспекти на допомогу майстру.

наверх